Müügitingimused

Üldised müügitingimused kehtivad Rosita.ee klientide (edaspidi Klient) ja Rosita.ee  omaniku  BRT.NUTRITION OÜ ( edaspidi rosite.ee) vahel.
Üldised müügitingimused on kooskõlas  Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega. Lähtutakse www.rosite.ee tooteinfost, hinnakirjast ning ostuinfost.

Müügi ja hinnakirja muudatused jõustuvad, kui need on avaldatud rosite.ee poes. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis kehtivad Kliendi jaoks  eelnevad tellimuse tingimused v.a kui seaduses või müügitingimustes ei ole sätestatud teisiti.

Kaupmees on isikuandmete vastutav töötleja, Kaupmees edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Eurokeeper OÜ-le.

Esitades tellimuse Rosita.ee poes, kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ning on nendega nõus.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Maksetingimused

Tasuda saab kas pangaülekandega või kasutades pangalinki. 

Pangalinki kasutades on meie partneriks PaySera, kes toetab kõiki Eesti suurimaid pankasid. Saate mugavalt oma panga nime valida ning makse sooritada.

Hinnakiri

Rosita.ee veebipoes müüdavate toodete hinnad sisaldavad 20% käibemaksu ning on toodud eurodes, ega sisalda kohaletoimetamiskulusid.

Koheletoimetuskuludeks saab Klient valida endale sobiva postiteenusepakkuja ostu vormistamisel. Postikulu hinnad sisaldavad käibemaksu.

Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

Tarneaeg Eesti siseselt on 2-3 päeva äripäevadel.

Leedu, Läti, Soome 4-5 päeva.

Teised riigid al. 10 päeva

Kättetoimetamisviisid:

Omniva pakiautomaadid, Smartposti pakiautoaadid, Omniva post

Toote tagastamine

Kui kaup ei vasta Kliendi ootsutele, on õigus see tagasi saata 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist.Postikulu maksab sellisel juhul klient. Tagastatav toode peab olema kahjustamata, originaalpakendis ning kasutamata. Raha tagastatakse kliendile 14 päeva jooksul peale kauba tagastust Rosita.ee  lattu.

14-päevane tagastamisõigus ei kehti toodetele , mis on avatud. Kuna nad ei ole kasutatavad tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel.

Tagastus teha  Narva Astri Smartposti või Narva Kerese Omniva pakiautomaati. Kontakt +372 56851212 info@rosita.ee.  Kaubaga lisada ostuarve.

Pretensiooni esitamise õigus

Rosita.ee vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Rosita.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@rosita.ee

Kui ostja ja Rosita.ee ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Rosita.ee vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Muud

Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhindutakse Eesti Vabariigis kehtivast seadlusandlusest ning poolte vahelisi suhteid reguleerivatest õigusaktidest.